Sunday Night Music #9

Letter Thing - Poison the Well



Eftersom Helen tycker att alla låtar jag tagit upp tidigare låter likadant, så tänkte jag den här veckan se till att hon inte kan säga så. Jag tycker visserligen att jag har kört på en hel del olika gengrer, så alla kan inte ha låtit likadant. Blond och Tyga är inte direkt lika :P Anyway..

I kväll blir det musik från Poison the Well, och då med låten Letter Thing från albumet Versions. Det är det enda albumet som jag hört med dem, det finns fyra som de gjort tidigare och alla låtar fran albumet är inte heller bra. Jag gillar att lyssna på dem för att koppla av, något som kanske låter konstigt, men jag blir sjukt avslappnad av att lyssna på dem, speciellt den här låten.

Jag kan fortfarande inte se klippen på youtube, tror det ska vara en officiell video men är inte säker. Och som alltid gillar jag att höra vad ni tyckte :)


Kommentarer
Helen

Sa dalig!

2009-03-16 @ 01:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0