Saturday

Det blir inte besök från syster och Alwisen idag, eftersom stackarn ligger på NÄL med rs-virus. Jag var inte riktigt vid medvetande när Anneli skickade sms halv 3 inatt och var tvungen att se efter i morse igen om jag verkligen hade fått ett sms från henne eller om det var en dröm. Är fler som brukar skicka sms på natten och jag sen glömmer bort att de gjort det, tror att jag bara hittat på det, haha. Men inte den här gången, tyvärr. Får hoppas hon blir bättre snart.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Har en tavellist jag vill ha upp men ingen borrmaskin, så det får vänta. Vill även sätta på ben på sängen, men har inga muttrar. Är mycket halvfärdigt hemma hos mig :P
Kanske tar fram dammsugaren, trots att jag dammsög i förrgår, beror på hur tråkigt jag har.


Kommentarer
em

Haha när brukar du gå o lägga dig då? känns som att jag var en av dem där som skickar mess på natten;)

Puss!

2009-03-23 @ 14:46:43
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0