Our time is fleeting so we take control

Igår var ytterligare en sån dag då jag var för trött för att skriva. Blev tidigt läggdags och jag var ändå helt slut imorse när klockan ringde. Är trött nu med och det lär inte bli till att stanna uppe nämnvärt mycket längre idag heller. Imorgon är det sista praktik dagen eftersom torsdagen är elevens val dag på skolan och jag inte behöver vara där då. Känns lite sorgligt faktiskt. Visst kommer det bli sjukt skönt att inte behöva gå upp vid 6 varje morgon och kunna få tillbaka lite fritid men det kommer bli tomt ganska fort. Sen så ska jag byta skola till nästa period så jag kommer ju inte komma tillbaka dit, vilket är synd på sitt sätt för arbetslaget är fantastiskt. Men som sagt, mest skönt är det allt. imorgon kommer även min handledare från högskolan dit och ska tjöta. Ska bli, hurm, intressant.

Nu blir det One Tree Hill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0