In my day dreams, in my sleep

Har sakta börjat göra mig iordning för ikväll, men det går verkligen extremt långsamt. Hade kunnat duscha för flera timmar sen och sluppit blåsa håret men det gjorde jag så klart inte. Sen har jag väll inte speciellt bråttom nu heller, är typ 1 ½ timma innan jag ska iväg, och det vet jag av erfarenhet att jag utan problem hinner fixa mig på.

Fick inte så tråkigt att jag dammsög, haha. Inte för att jag gjorde något vettigt, utan det blev mest massa kaffedrickande och slösurfande. Visserligen fick jag knåpat ihop en ny header, men jag är inte nöjd. Den känns creepy. Vet inte varför men ja, det gör den verkligen. Så den ska bytas snarast. Skulle bytt tillbaka om det var så att jag hade kvar den gamla men nu har jag inte det och jag orkar inte fixa en ful lite snabbt heller. Så det får vara creepy på in blogg ett tag. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0