I'll always be waiting in the backroom

De 2 timmarna jag kunde sova extra idag var verkligen guld värda. Är absolut inte lika trött som jag varit de senaste kvällarna. Idag blev en lång dag, kom inte hem förrän vid fem-tiden, men den har varit riktigt bra. Hade nästan en hel lektion själv och stora delar av en annan och det gick bra vid båda. Är gott att veckan är över i vilket fall, imorgon blir det bara till att vara på högskolan på förmiddagen och det är lite mer avslappnat än vad det varit resten av veckan.

Ska även hem till mamma sen efteråt. Behöver lite annat sällskap än mig själv på fritiden. Och kaffe. Har inte druckit kaffe sen i söndags, är riktigt sugen nu :P. På kvällen får vi se avd det blir. Adelina tycker ajg ska gå på kårfest med henne och sen finns det nog en middag att gå på med Irsa och några till. Så vi får se vad det blir. Eller snarare, får se vad jag orkar, haha.

Har annars suttit och spelat Fall Out Boy Trail de senste 2 timmarna. Är sjukt beroende framkallande och jag blir så arg när de dör och det blir game over! Vill så gärna lyckas, så det blir ju en sån där ond cirkel, så man inte kan sluta. Men det är väll tur att jag håller mig sysselsatt iaf. Ska spela en omgång till, sen blir det nog sängen, ska ju trots allt upp imorgon med.

P.s. Fick ett sånt gulligt sms från Emmy idag, det var verkligen mysigt så där mitt på dagen! Hoppas du gillade mitt svar ;) D.s.


Kommentarer
ina-bina

Rebecka Hamfeldt ska få ett barn till! Sen har ju Emelie Rundberg, Rebecca Hermansson och Elisabeths lillasyster en (alla ovanstående har döttrar :P) och Cecilia Svensson är också gravid. Säkert fler som jag glömt...



Jo! En vi gick i parallellklass med på högstadiet (som jag aldrig minns namnet på), jag går i samma klass som henne nu och hon har tydligen en son.



ALLA har barn!

2009-03-05 @ 23:59:35
URL: http://inabina.blogg.se/
em

Haha aa de gjorde jag;D

2009-03-06 @ 00:37:46
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0