If I die in my sleep, will you still be everything you promised to be?

En betydligt bättre dag än igår. Ingen snö när man vaknade och halsen var bättre än igår. Lektionen gick bra även den. Det känns alltid bra när de faktiskt lyssnar och accepterar någon som varit där så kort tid att komma in och ta över efter deras vanliga lärare. Sen hämtade mamma mig och vi skulle åkt och hälsat på Alwa men det visade sig att hon fick åka hem! Så skönt att hon blivit bättre och inte behöver ligga där längre. Får hoppas att hon inte blir sämre igen och måste in igen men de tror jag inte.

Så jag och mamma åkte till Överby istället och jag fick storhandlat. Alltid bra att kunna göra det en gång i månaden och speciellt nu eftersom min kyl mer eller mindre innehöll enbart mjölk imorse. Frysen ekade lite den med men inte längre. Ska även i slutet av veckan boka min biljett till Chicago. Kan nog bli en glädjedans när jag väl gjort det och det är verkligen är spikat. Like a kid on Christmas.

Headern är annars fortfarande under arbete men jag var tvungen att ändra igår, klarade inte av den där creepy saken som jag hade innan. Har som sagt inte alltid orken under veckan att hänga vid datan speciellt mycket. Kanske tar med den imorgon till skolan och sitter och pillar med det när jag har ett långt hål på eftermiddagen. Får se vad det blir.


Kommentarer
Alwa

ett stort tack för den super-söta body´n med giraffen!!!! Den kommer jag använda massor!!!

Pussar kramar

2009-03-25 @ 19:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0