I know I let you have all the power

Börjar nog bli lite av en kaffe-missbrukare. Går nästan inte en dag utan det, och då helst inte bara en kopp.
Idag har jag druckit 3.
Än så länge. Klockan är trots allt bara 1.

Kanske inte borde köpt den där kaffebryggaren, för förrut tyckte jag det var för mycket jobb att fixa ihop kaffe bara till mig själv när jag var hemma, men nu, ja det går så mycket lättare och helt plötsligt så sitter jag där med en kopp i handen. Det kan ju inte vara nyttigt att dricka så mycket kaffe, inte det med koffein i sig iaf. Blir dock inte lika speedad längre, som jag blev i början av svenskt kaffe, haha.

Nu återgår jag till min bok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0