Flip me over

Trött idag. Gick och la mig lite försent igår och det betalar jag för idag. Har dessutom blivit förkyld igen, komplett med hosta så jag vet ju precis vad det är och vart det kommer ifrån. Får skylla mig själv när jag är på och pussar på barnen när de är sjuka. Hoppas det inte blir lika långdraget som sist.

Imorgon är en seg dag, med ett långt hål mitt på dagen där jag oftast inte har nått att göra. Visserligen har en av de andra lärarna sparat prov som jag kan rätta, enbart för att jag inte bara ska sitta där och stirra in i väggen i lite mer än 4 timmar. Så imorgon blir det NO för min del. Jag lär mig säkert nått nytt och om inte annat är det en uppfriskning av nått jag glömt sen jag gick i nian själv.

Har tänkt att se på Desperate Housewives ikväll, har tre avsnitt som jag inte sett än. Innan dess måste jag dock ställa mig och fixa mat till lunchen imorgon. Pannkakor är planen att det ska bli. Hoppas jag inte misslyckas med allt för många, det orkar jag inte med i dag.


Kommentarer
em

Haha jag har också 3 avsnitt som jag inte sett än, o skulle sett ett ikväll men e o har vart för trött..:P

Haha men ska tänka på o inte messa dig när du sovar då;D

Puss!

2009-03-23 @ 23:57:29
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0