Dag 2

Tänkte att det var bäst att skriva ett inlägg även idag, så jag inte får klagomål :P
Jag var verkligen sjukt trött igår, märkes minst sagt när somnade på datorn! Låg visserligen i sängen, redo att bara stänga av och lägga mig men trodde dock inte att det skulle hända så tidigt som det gjorde. Sov nog en 20 minuter innan jag vaknade till och fick stängt av den. Somnade minst lika fort igen och det var inte allt för hemskt att ta sig ur sängen strax efter 6 imorse.

Dagen i sig har varit okej. Inte lika seg som igår, trots ett långt hål mitt på dagen. Imorgon ska jag hålla i första lektionen, eller ja lektion och lektion, mentorstid. Annie är nämligen inte där på morgonen imorgon, så jag erbjöd mig. 7:orna klarar jag allt av utan problem. Efter det ska jag sitta prov-vakt för några som ska göra omprov. Slutar ganska tidigt med, vilket är ganska så trevligt.


Nu känner jag mig redan redo för att sova, men jag ska väll ändå kunna klara mig till 9, hoppas jag. Får väll sätta på en film, brukar kunna hålla mig vaken då. Btw, har varit sugen på paj länge nu, någon som har lust att antingen baka till mig eller komma hit i helgen så jag har en ursäkt att göra en? :P



Kommentarer
J

jag hade givetvis erbjudit mig. men det ar lite lang resvag som det ser ut nu. kanske senare i mars?

2009-03-03 @ 20:29:32
URL: http://jencie.blogg.se/
em

Jag kan baka åt dig, men kan ha ett problem med att få upp pajen till Trollhättan också. Men efterssom jag är så generös ka jag ju även erbjuda mig att äta upp den åt dig:)

2009-03-03 @ 23:30:21
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0