4 down - 1 to go



4:e veckan av praktik klar och imorgon blir det seminarium på högskolan igen. Är osedvanligt pigg efter en lång dag i skolan. Kanske beror på att jag inte hade så många lektioner under dagen utan det mest har varit att antingen vänta eller ha möte. Språkvals 7orna var så mysiga idag när de efter frågade min hörövning från förra veckan och ville göra ytterligare en låt. Det ser jag som att jag faktiskt lyckats göra dem intresserade och motiverade till ämnet. Typ. Efter lunch, då både min och Irsas hade planeringstid, satt vi i personalrummet och kollade på film, haha. Vi har helt ärligt inget bättre för oss när det blir så långa hål och jag hade lägligt nog med mig min dator idag. Vi såg på Marley and Me, eller ja, inte hela, det hann vi inte men nästan. Den är sjukt rolig, verkligen så man skrattar högt vid flertal tillfällen. Jag hoppas den slutar lika bra som den börjat.

Nu ska jag se på American Idol, för att sen ha genomgång med Helen på Skype om vem vi tyckte bäst och sämst om. Veckans höjdpunkt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0