Well, well. . .

Titta, jag lyckas skriva två dagar i rad! ;)

Inte för att det finns mycket att säga, dagen har varit ganska händelselös. Solen som jag hoppades skulle komma så jag kunde jämna ut brännan har ju inte varit med oss idag. Istället har det varit grått och sen runt 1 tiden mer eller mindre vräkt ner med regn. Vi höll oss inne hela dagen, utom en kort tur till mataffären på eftermiddagen.

Barnen har lekt fantastiskt bra tillsammans idag. Pärlplattor, fort av kuddar med tillhörande bollkrig, "hinderbana" och en del annat. Hoppas på att deras sätt att numera leka tillsammans ska hålla i sig resten av sommaren. Imorgon blir det en tripp till Akvariumet. Det är gratis dagar och jag vill gärna gå, trots min motvilja till fiskar och sånt. Har inte varit där sen jag var 10 eller 11 så det kan allt bli kul. Barnen är i nuläget mindre förtjusta i ideen efter som sist de var där inte kom in, utan fick vända och åka hem igen, för att det var för mycket folk. Men det ändrar sig nog när vi väl kommer dit. Hoppas att solen är tillbaka imorgon, så vi kan äta lunch ute på någon gräsplätt eller nått.



Kommentarer
J

Kom hem, jag saknar dig!

2009-06-20 @ 23:53:48
URL: http://jencie.blogg.se/
em

Haha, hoppas ni kom in på the aquarium:):) Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses:D:D Saknar dig <3<3

2009-06-22 @ 22:20:12
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0