24 Juni


Illa när jag måste gå in och läsa min egen blogg för att veta vad jag har skrivit om :P.

Vi kom allt iväg till Akvariumet, fick vänta i lite över en timme i kö eftersom det var så mycket folk som ville gå dit när det var gratis. Var betydligt roligare när man var 10 än nu, men barnen tyckte det var kul iaf. Visserligen tyckte de nog att det var roligare att åka buss.

Jag gjorde inte så mycket i helgen. På lördagen åkte jag med ut till ett shoppingcenter i förorterna och på söndagen läste jag typ hela dagen. I måndags var vi på biblioteket, lekparken och på eftermiddagen var vi vid poolen i lite mer än 2 timmar. Igår var deras första dag på hockey camp, lämnade dom vid 12 tiden och efter det försvann dagen fort. Hjälpte Linden att hämta hans bil som varit på service, vikte lite kläder och grillade kyckling till middagen. Samtidigt som jag grillade solade jag ryggen.

Idag var tanken att jag skulle sola framsidan men när jag var redo för det så hade det dragit in ett åskoväder med massa regn. Nu ser jag lite blått igen på himlen men jag tror att det ska komma mer regn. Är dock väldigt varmt ute, vilket är positivt. Har istället städat och organiserat skafferiet och tvättat. Barnen ska hämtas vid 6-tiden och jag ska fixa middagen innan. De är planerna jag har för resten av dagen.

Imorgon kommer Emmy! Dock väldigt sent, ska nog ta mig en kaffe sent så jag kan hålla mig vaken. :P. Det ska iaf bli jättekul, helgen lär bli lite mer händelserik är den som precis har varit.


Kommentarer
Anonym

Could I please do laundry at your place tomorrow? I don't have anything left that's not sandy or dirty..:P

see ya l8r:)

2009-06-25 @ 20:26:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0