1 Juni

En hemtenta inlämnad, blev väll ganska nöjd med det jag fick gjort. Är nöjd med att jag fick klart den i tid för det första. Sen får vi se hur det går med att få godkänt på den med. Var helt underbart att spendera eftermiddagen utan att vara sjukt stressad iaf. Efter att ha varit i biblioteket ett par timmar gick jag och Irsa och åt lunch på en uteservering. Var sjukt varmt i solen, riktigt brände på benen och armarna. Blev lite röd och Irsa trodde fullt på att jag fått färg, men nej då, det är bara min hud som luras. Den blir lite röd ljust då, för att sen återgå till likblek. Samma på benen.

Sen sysslesatte vi oss med att prova kläder och jag fick på Irsa den mest gräsliga outfiten ever. Tog kort, men har dyrt och heligt lovat att aldrig lägga ut dom på nätet så ni får bara lita på mig. Innehöll guldiga cykelshorts och en turkos body, så ni kan få en bild av det hela ;). jag låg dubbelvikt av skratt. Hon fick dock sin hämnd genom vad jag fick ta på mig, även om det inte kom i närheten av det, hihi.

Nu borde jag packa egentligen, eftersom jag måste dra mig till bussen om ca 20 min, om jag vill vara i tid. Kanske kan dra ut det till 40 min och jag kommer lite sent istället. Ska hem till Irsa och kolla på Pirates in the Carribean. Även Jennie ska med, men jag har inte fått tag på henne än. Sara ska också komma. Så det är väll bäst att jag börjar röra på mig. Imorgon blir det tvättid 6 på morgonen, kommer vara helt död.  


Kommentarer
j

framme! såg ditt twitter inlägg om starbucks, din stackare vet du mycket du hade väntat på den där goda kaffen. Men idag är det faktiskt torsdag så idag :)



Det kommer bli en tom sommar, men hösten är alldeles för snart här! Gick flygresan bra?



KRam J & M

2009-06-04 @ 05:46:45
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0