Keep it simple now

Idag har jag och barnen varit på stranden. Dagen började så fint med solsken och sådär lagom varmt ute (ca 28). Tyvärr höll det inte i sig allt för länge efter vi kommit till stranden, molnen började bli fler och fler och temperaturen sjönk en del och jag frös. Inte så kul att sitta på stranden med gåshud :/. Barnen ville dock inte gå hem, trots att det blev kallare, utan ville hellre gräva mera. Efter nästan 3 timmar där tyckte jag det räckte och vi åkte hem igen. Jag hade även varit duktig och tagit på mig solskydd för att inte upprepa förra veckans bränna men det var ju helt i onödan. Så brännan blev inte speciellt påbättrad, tyvärr.

När vi kom hem bakade vi muffins. Som jag sen tyckte blev för söta och chokladen hamnade i botten bara. Barnen gillade dom iaf. Men när man bakar helt utan recept får det bli som det blir. Helen ringde och sa att de slutat en timma tidigare och hon var på väg hem, så jag började med middagen. Efter vi käkade åkte vi ut för att köpa nytt busskort och jag var en sväng förbi Starbucks. Smidig som jag är spillde jag två gånger på min vita tshirt och onämnbara gånger på mitt ansikte. Kan ju inte säga att jag blivit mindre klumpig under sommaren, hurm.

Sen har jag suttit och lyssnat på Blink-182, för att öva inför konserten, och gjort pärlarmband. Alla pärlorna är slut nu och jag fick ut 9 armband för ca 5 dollar. Är riktigt nöjd med dom, specielt eftersom jag har kunnat göra dom efter mina egna handleder så de inte sitter åt så mycket som de man köper i affären oftast gör på mig.

Slänger med ett kort på mig från i lördags, som jag fick av Ida, för att ni ska kunna se ett smakprov på hur brun jag är :P. Är riktigt imponerad själv måste jag säga..



Kommentarer
em

Aaaaaaw, va fiin du e gumman <3<3 värsta modellen ju!!:):)

2009-07-22 @ 09:33:15
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
syrran

tycker du att du är brun?

2009-07-22 @ 16:41:33
ina-bina

Grattis på namnsdagen EMMA :D

2009-07-23 @ 01:06:14
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0