I'll come back to you someday

Gårdagens show med Bryan Greenberg var jättebra, inte för att jag hade väntat mig något annat visserligen. Bryan var söt som alltid och i min fangirl hjärna så kunde man inte annat än att tänka på One Tree Hill och hur bisarrt det egentligen kändes att stå så nära någon man sett oräkneliga gånger på tv. Jag tyckte även det var väldigt kul när han beskrev sin låt 'Someday' och vad den handlar om, vilket är hur han har flyttat mycket och nu med sin karriär inte stannar så länge på ställen heller, och en grupp tjejer i publiken skriker ut: "People always leave!".

Idag har vi varit på Kiddieland och åkt karuseller i ett par timmar med en annan mamma och 3 barn. Både jag och Helen hade hoppats på sol så vi kunde slå två flugor i en smäll. Och visst ar det sol och klarblå himmel när vi åkte men när vi kom dit så var det massa moln och blåste lite kyligt. Så imellanåt gick man allt och småfrös lite eftersom jag bara hade ett linne på mig. Annars så var det allt bra. Barnen hade jättekul med alla attraktioner och sina kompisar, så man får ju klassa det som en lyckad dag.

Nu har dom åkt iväg på ett födelsedagskalas och jag har beslutat mig för att stanna hemma och ta det lugnt. Funderade lite på att gå och se Harry Potter filmen, men bestämmde mig för att spara den till en annan dag. Så det blir nog till att komma ikapp på allt jag missat de senste 3 dagarna på nätet och sen försöka hitta en film på tv att kika på. Ska nog inte var speciellt svårt. Annars så lånade jag 3 nya böcker på biblioteket igår, så jag ska nog kunna underhålla mig själv ikväll.


Kommentarer
em

Såg nya Harry Potter-filmen igår, och blev grymt besviken..=( Har du läst alla böckerna? Jag o bross som läst böckerna blev besvikna för det skiljde sig väldigt mkt, o Alecs som inte läst dem tyckte den va seg o att saker hände som han inte hängde med på, som om han missat en film.. Men men...:P

Saknar dig gumman!

2009-07-19 @ 14:59:31
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0