Beach Day

Vi åkte som sagt till stranden idag och jag som inte ens är överdrivet förtjust i att vara på stranden tyckte det var riktigt trevligt. Marcus och Nicke hade jättekul. Grävde i flera timmar, med planerna på att göra en vattenvärld av sand. Det är dock lite synd att de inte tänkte på att sanden flyer väg när de häller sand på den. Vi begravde även båda busarna så att de bara hade huvudet kvar ovanför sanden. Till och med jag badade, så idag blev första doppet för året utomhus. Kanske inte är helt imponerande eftersom det är 13 Juli, hurm. Men jag brukar ju inte bada mycket ute alls, så att i alla fall ha gjort den en gång i år känns ju bra.

Och jag fick till en fin sobränna, hehe. Fint när jag bara la lite solkräm på axlarna och nu har två ljusare "ringar" där. Får man ta och jobba bort. Men ryggen har jag fått till bra. Eller vad säger ni? ;)



Kommentarer
syrran

har du haft en trevlig natt? hahahahahah solskydd????hört talas om det?

2009-07-14 @ 09:43:03
Nicole

Var gärna med i min designutlottningen, om du är intresserad :)



http://xoxonicole.blogg.se/2009/july/utkast-klicka-for.html

2009-07-17 @ 10:46:16
URL: http://xoxonicole.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0