You've been lost and then found out


Jag och Emmy i fredags



Är riktigt stolt över att jag idag inte ens satte på datorn förrän strax efter 17 och då endast för musikens skull. Är nog det längsta jag klarat när jag bara gått hemma. Visserligen vaknade jag vid 11, så det var ett par timmar där som gick bort. Har istället roat mig med att städa. en verkligen storstädning blev det till och med. Fick även diskat, det var välbehövligt eftersom jag inte hade några glas. Det var också enbart det all disk bestog av, så det var inte så att det var så mycket att diska egentligen. Jag ä bara så dum att jag glömmer bort att jag har ett glas sen innan och istället tar ett nytt. Det händer ca 2-3 gånger per dag. Tog även bort jul duken på köksbordet. Inte för att den var speciellt julig, men jag tyckte det var dags.

Har även börjat läsa Twilight. Issa hade med sig böckerna i torsdags och jag är mest glad över att de är på engelska, enklare så. Går fortare att läsa :P. Eftersom jag inte tyckte filmen var något speciellt tyckte jag att jag skulle ge böckerna en chans. Har kommit lite mer än halvvägs och visst är bocken bättre, men jag vet väll inte om den är så spektakulär som alla säger. Men sen så är det svårt att inte jämföra med filmen och att jag dessutom vet vad som ska hända. Bok nummer 2 kommer nog vara bättre.


Idag är det även söndag, det betyer en ny låt lite senare. Har ännu inte bestämmt vilken, finns så många jag vill dela med mig av :)



Kommentarer
Pernilla

Enklare på engelska :P hehe ja du, menar du inte att de blir mer "äkta"? även om man bott i Usa ett år eller två är du ju född och uppvuxen med svenskan, så svenskan lär ju vara lättare trotts allt. Men jag tycker definitivt böcker skrivan på engelska ska läsas på engelska, annars tappar man mycket. Men det kan knappast vara enklare.

2009-01-26 @ 00:04:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0