You've already seen me in pieces

Upptäckte även att slutet på inlägget innan förra ite finns med. Vet inte varför det har försvunnit eller inte syns när man läser bloggen. Stog i alla fall om det verkligen inte var någon som visste hur man fick in ljudklipp. Men det verkar verkligen som om ingen vet.

Halva helgen har redan gått, och fort med. Kom hem runt 16 tiden efter att ha varit hos syrran sen igår. Idag var det kalas för Tilde som fyllde 4 år igår. Hon var verkligen inne i att få paket och verkade tyck om allt hon fick. Jag köpte som sagt lite kläder till henne förra helgen, så hon fick välja själv. Sen fick hon även ett halsband som Carina gjort. Hon gillade det jätte mycket och hade på sig det idag. Alla blev dessutom imponerade och kan hända att Carina får fler kunder i famtiden :)

Eftermiddagen har jag mest tagit det lugnt under. Fick ett ryck runt halv 8 tiden och städade badrummet. Verkligen städade också, tömde golvbrunnen och allt. Det var verkligen på tiden, kan jag lova. Visst att jag gjort det en gång innan sen jag flyttade in men med tanke på hur mycket hår jag fäller bör jag göra det oftare. Har tyckt att det aldrig luktar riktigt fräsht där inne, trots skurande av både väggar och golv och nu förstår jag ju varför. Men nu är det verkligen rent därinne, och luktar citron!


Försöker även komma i kapp med veckans serier, är något efter. Tycker dock att det är rätt skönt, för det är sällan jag inte har nått att se på längre. Bäst i kväll har varit veckans avsnitt av LA ink. Kliar alltid lite extra i huden efter att ha sett det och ikväll var inget annorlunda. Avslutar kvällen med att lyssna på lite ny musik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0