You're a stranger I know well. And not at all.

Bortsett från nyheterna om PB så har dagen varit bra.
Började dagen med en tur till Överby med Anneli och Alwa, där vi var ute efter födelsedagspresent till Tilde. Eller ja, Anneli var, jag är redan färdig. Alwa sov sig igenom allt tittande i affärer och det var inte förrän vi skulle in på Maxi och handla mat. Då blev hon hungrig, något som gick snabbt att lösa.

Åkte hem och tittade på One Tree Hill, som bjöd på ett underbart avsnitt. Kommer nog bli ett all time favorite avsnitt, verkligen sköna känslor genom hela avsnittet. Satt annars mest och slöade, läste lite och hängde på datan. Runt kvart i 6 tiden begav jag mig in mot stan för att träffa Irsa. Det blev bio för vår del och vi såg Yesman. Den var helt okej, riktigt rolig på sina ställen. Var trevligt att gå på bio igen, var ganska så längesen nu, jag som brukade vara stamkund när jag bodde i Usa. Man kan väll säga att klassen på salongerna är som natt och dag i alla fall. Men sen så är ju den här i Thn ganska så liten och gammal också..

Min kväll ska avslutas med Gossip Girl.



Kommentarer
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

söt :)

2009-01-15 @ 15:30:14
URL: http://etalvis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0