Sunday Night Music

Fall for anything - The Script


Veckans låt är från det irländska bandet The Script. Vet inte riktigt hur jag hittade dem men det var väldigt svårt att välja en låt från deras skiva, eftersom jag tycker att alla är jättebra och fina, fast på olika sätt. Den här låten, Fall for anything får mig att "get nostalgic for disaster", så att säga. Men samtidigt gör den mig hoppfull. (Och ja, jag vet att det troligen inte heter så på svenska). Ltie svårt att förklara men ja, det rä så jag känner det. Ni kan även lyssna på I'm Yours med dem. Den är fantstiskt fin, min favorit och första låten jag hörde med dem. men jag tyckte inte jag behövde lägga upp två 'smöriga' låtar efter varandra.


Vad tycker ni?



Kommentarer
maria

åh, jag fullkomligt älskar the script! låten ovan är braig, men min favorit är "breakeven"! :)

2009-01-25 @ 22:51:36
URL: http://huddleformation.blogg.se/
maria

btw kommer de till sverige den 12 februari. synd bara att de spelar i sthlm och jag är pank som sjutton! :/

2009-01-25 @ 22:52:46
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Pernilla

Smöriga var ordet. Låter som en mängd andra band, inget unikt. Tycker jag :D

2009-01-26 @ 00:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0