Still gone

Illa när man måste gå till skolan för att kunna använda en dator. Eller värre är väll att jag inte kan hålla mig en dag, hurm.

Funkar inte ens att formatera datan, viruset har stängt av den funktionen eller nått. Jätte kul det här. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, känner ju ingen som är så haj på sånt här. Sen tror jag inte att det ingår i basförsäkringen eller vad det nu är från när jag köpte datorn att fixa virus och sån skit. Blir väll till att läman in den någonstans och betala dyrt för det. Vart amn nu ska göra det. För det borde väll gå att fixa den på nått sätt, det tycker jag iaf. Men vi får se. Hemskt är det iaf att vara utan dator hemma. Trodde jag inte skulle behöva vara det igen. Tur att det inte är så många serier som går den här veckan, haha..

Ska strax bege mig hemåt igen, städa lite och sen kommer Issa. Måste komma på nått att laga i miat väg till oss. Svårt när det ska vara vegetariskt. Men nått ska jag väll lyckas få ihop, har ju gjort det förr.



Kommentarer
iza

fan va jobbigt att inte ha datorn!



tråååk att jag inte kunde komma :( ska kolla vad min helg säger.

puss

2009-01-29 @ 16:13:45
ina-bina

Du har tur som inte fick den MINSTA katten också, man hittar henne inte så lätt och det gör det inte bättre att hon är kolsvart heller! ;) Snuva fattar dock inte att hon gör fel, hon kopplar inte utskällningarna till att hon gjort något dumt, bara ATT hon blir utskälld. Ahh!

2009-01-29 @ 16:44:44
URL: http://inabina.blogg.se/
maria

hej, du är utmanad! kolla min blogg för info --> http://huddleformation.blogg.se/2009/january/i-dare-you-1.html#comment :)

2009-01-29 @ 20:23:07
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0