Nothing Gold Can Stay

Dagen har passerat förbi utan att jag hunnit blinka. Förmiddagen gick åt till att plugga det sista inför granskningsseminariet och att städa lite här hemma. Annars så gick det bra i skolan idag. Trodde att min uppsats verkligen skulle bli riven i små bitar och att det bara var att börja om från början men tydligen så fanns det mycket i den värt att spara. Visserligen finns det även en del att göra om med den, och jobba vidare på men det kändes ändå bra.

Så imorgon blir det till att fixa till uppsatsen och göra min digitala berättelse. Den sistnämnda kommer inte bli speciellt svår att göra. Har redan min idé och ska precis göra min storyboard för att få lite ordning på det hela. Musiken kommer naturligt och sen är berättarrösten mindre kul, men den går i värsta fall att göra om lite i audacity :P


Kommentarer
ina-bina

Shit... men vad dum jag känner mig, jag hade fått för mig att jag skickat det ju :( Förlåt :/ Nu är det i alla fall påväg! (och den här gången TROR jag inte bara att jag postat det, nu HAR jag gjort det :P)

2009-01-08 @ 00:59:31
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0