It's a sad, sad situation



De hemska nyheterna om att Prison Break har lagts ner har precis nått mina öron.
Otroligt sorgligt tycker jag, de kunde gott och väl fått ut ytterligare en säsong. Men så är det väll när ekonomin krisar och det är väll trots allt bättre att sluta medan de är på topp. Trots detta så vill jag bara ha mer avsnitt redan nu och kommer verkligen sitta och njuta i fulla drag när de restrerande avsnitten sänds i vår. Och självklart dregla över Wentworth, även om han var snyggare i de 2 första säsongerna.
Jag kommer gråta när det sista avsnittet sänds, det spelar ingen roll vad det handlar om. Brukar ju bli så med serier som ligger mig varmt om hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0