Is it true, or is he writing fiction?

Förvånade mig själv med att bli klar med uppsatsen väldigt fort. Var verklgien inte mycket att göra på den när jag väl satte mig. Så nu har jag bara den digitala berättelsen, filmen att göra. Kommer nog ta en stund, behöver samla material, så att säga. Men det ska nog bli bra i slutet med, hoppas jag..

Annars så ringde Anneli med en önskan från Tilde om att få sova hos Moster Emma imorgon kväll. Gick inte eftersom jag har planer redan men jag tyckte hon kunde få komma ikväll istället. Stackarn hade suttit och gråtit vid köksbordet i morse för hon ville så gärna komma hit. Så jag ska åka dit och hämta henne lite senare, hon älskar ju även att åka buss så vi passar på att göra det med. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på för kul men nått lär det nog bli.

Nej, dags att gå tillbaka till filmen.


Kommentarer
maria

svar: okej, nu ska vi se om jag kan lyckas förklara det på ett enkelt sätt! när du importerat de klipp du vill ha till WMM så flyttar du klippet till tidslinjen, om du sätter muspekaren på någon utav "sidorna" av klippet, antingen slutet eller början, så ska det dyka upp en liten slags ruta med pilar åt både höger och vänster. det brukar även stå "beskär klippet genom att klicka och dra". och därefter kan du göra klippet både mindre och större osv. kanske inte blev förklarat på världens bästa sätt, men det är bara att fråga igen om det är nåt du inte förstod! :)

2009-01-08 @ 13:58:25
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0