Don't push me too hard, you never know when I'll fall

Jag har blivit utmanad av: Maria


Reglerna kring denna utmaning är:
Svara på dessa 6 frågor.
Skriv ett meddelande i de bloggar du har utmanat,
där det står att de är utmanade.


Favoritstad:
I Sverige: Göteborg, fast jag har ingen direkt favorit.
Utomlands: Chicago, USA


Favoritdrink:
Med alkohol: Bacardi Razz med sprite
Utan alkohol: Cola light

Det galnaste du gjort:
Jag har nog gjort för mycket galet för att verkligen komma på något som är galnare än något annat.

Inom 10 år:
Har jag utökat min familj lite :)


Favoritplagg:
Mysbyxor.


Sjukaste drömmen:
Jag drömmer mer eller mindre sjuka drömmar jämnt.
Ex: Förra veckan satt jag fast i en liten eka, mitt i någon sjö,  tillsammans med Gape Saporta och Obama. Vi lekte 'Ett skepp kommer lastat'. Gabe vann.
Sjukt nog?


Jag utmanar:

Jennie
Emmy
Carina

Josef
Kristina



Kommentarer
Krizzy

Haha ja vet så d e ju inget roligt för honom när han lyckas få mejj sån :P

2009-01-31 @ 00:10:10
URL: http://krizzy.blogg.se/
ina-bina

Blööö, känns som att jag gjort tusen såna här grejer den senaste tiden :P

2009-01-31 @ 07:59:12
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0