Dead to the world

Hurm, min dator är numera totalt död till allt som heter internet kontakt. Sitter hos syrran och förser mina behov av både data och bebis ;)

Det enda som finns kvar att göra med min dator är troligen att formatera den. Något jag drar mig för, för jag har alldeles för mycket saker på den som inte vill ta bort. Bland annat min musik kollektion. Sen så vet jag inte själva windows försvinner om jag gör det och då är min dator verkligen död. Har ju ingen cd enhet så jag vet inte hur man får in programmet igen. Så teknisk är jag inte. Får se vad som händer.

Annars idag så blir det lite mer gosande med Alwa och sen tillbaka hem. Är även väldigt inne i böckerna jag lånat av Issa. Betydligt roligare med bok nummer 2, när man inte vet vad som ska hända. Nog för att jag räknade ut en del saker bra mycket tidigare än vad som troligen var meningen. Kul i vilket fall att ha nått i bokform som man verkligen kan sluka och försvinna bort i.


Kommentarer
me

men baby försvinner verkligen windows om man formaterar om den?:S jobbigt, men de e la garanti på den, de e typ alltid mjukvarugaranti ju så du borde kunna lämna in den. O musiken e de ingen fara med, iaf inte de jag fått de e ju bara att du får "tillbaka" den;)

Pussa

2009-01-28 @ 18:47:55
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0