We're going down, down in an earlier round

Har gått och blivit sjuk, något som inte händer ofta. Började redan igår med en bultande huvudvärk och det snurrade som innan man får feber. Jag trodde det hörde ihop med min träningsvärk, hurm men så verkar det inte vara. Imorse vaknade jag kallsvettig och rummet snurrade redan när jag låg ner. Feber, underbart.

Så jag orkar knappt sitta upp och jag känner hur omöjligt det kommer vara att skriva min uppsats som jag behöver ha gjort idag. Finns ingen chans att jag kommer kunna sitta och koncentrera mig på det. Orkar knappt skriva här. Är glad att jag bara blir sjuk ca 1 gång per år, men jag hoppas det inte håller i sig lika länge som det brukar.

Nej nu, ska jag lägga mig ner igen och kolla på film.



Kommentarer
maria

åh, det är så jobbigt med feber! du får krya på dej! :)

2009-02-06 @ 13:34:12
URL: http://huddleformation.blogg.se/
em

Neeeeeeeee stackare!!:( Du får ta o krya på dig gumman! Hoppas träningsvärken inte vart för hemst, men de lär den la nog inte vart om du legat i sängen.. Miss you puss

2009-02-06 @ 22:04:08
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0