We go back, way back

Hittade precis skivan där min, Jennie, Kristina och Issa's version av 'Idol 2004' finns inspelad. Vi filmade vår egen final som uppgift i Mediakunskapen i gymnasiet. Tyvärr lekte vi för mycket med kameran innan, så vi kunde aldrig filma klart, och Jennie fick aldrig uppträtt.

Jag var Daniel Lindström och jag kan än idag inte förstå hur vi lyckades, men jag hade kort krulligt hår. Tog oss ca 4-5 timmar att få till det, för jag hade ganska långt hår då, och jag vet inte hur många hårnålar jag hade i huvudet heller. Detta komplett med en ditmålad mustasch. Jennie var inte mycket bättre hon som Geraldo. Inbakade flätor som tog lika lång tid som mitt hår att fixa. Dom andra två var programledare.

Trodde det skulle vara jättehemskt att se det, minns hur illa det kändes sist, för ca 4 år sedan, men det var faktiskt mest komiskt. Måste säga att jag och Jennie verkligen gör en bra version av Aint a moutain high enough, haha. Vi mimar tål att tilläggas, för det finns ju de som faktiskt vet hur underbart bra vi två låter när vi sjunger ;)


Så hur dåligt filmat det än är, hur otroligt synd att vi inte kunde göra klart och hur idiotiska vi än såg ut, så hade vi sjukt kul den dagen!

Tjejer, är det bara jag som har kvar en kopia av filmen?



Kommentarer
em

Haha du sjunger ju bra ju:P

Kom o tänka på när jag o nåra kompisar spelade in vår version av sagan om ringen i nian, med egna reklampauser o ett eget slut, eftersom ingen av oss hade läst sista boken;) O lite skumma bilder på två personer som tydligen itne kunde hålla sig från o hångla i bakgrunden (neeeej då, de va inte jag;))

2009-02-21 @ 21:52:52
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Krizzy

Tror att det bara är du som har kopia för jag har ingen hemma. Shit va längesen vi gjorde den och så vi såg ut, har ju fortfarande kvar korten från d på in dator hemma :P

2009-02-22 @ 22:28:58
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0