Upside down and inside out

Jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta.
One Tree Hill säsong 7 is on! :D
Utan Chad Michael Murray. :'(
Och Hilarie Burton :(

Vad ska det bli utan Lucas? Han gör ju hela serien. Eller ja, inte hela men han är en väldigt viktig del i vad det är uppbyggt på. Och sen Peyton, ja vad ska man säga. Det finns fakta om vad som kommer hända med dem, men jag har valt att inte läsa om det, för att jag vill helt enkelt inte veta. Sorgligt i vilket fall. Jag hoppas att de restrerande har skrivit på för en säsong till, att förlora allt för många av orginal karaktärerna vore för skadande för serien. Självklart, kommer jag titta ändå, kan absolut inte sluta, hehe..


Kommentarer
ina-bina

Ja, mig satte han IG på i matte i åttan (har jag för mig), så jag fick gå på nån sån där töntig extramatte - utan att ens behöva det, för det var ju bara fel på Kjell och inte mig!



Sen satt jag hela sommarlovet och räknade klart flera kapitel i matteboken. Faktiskt bara för att jag tyckte det var kul att räkna utan honom där som kritiserade en (Gissa vem som var den enda i klassen som fick MVG på det provet sen! :P)

2009-02-26 @ 13:50:20
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0