Taking Back Sunday

Har varit ganska slö hela dagen, inte gjort speciellt mycket. Matchar dessutom underbart i mina röd-rosa rutiga flanell pyjamas byxor och lila-grön-turkosa raggsockar. Har dessutom en röd t-shirt på mig, i en helt annan nyans är byxorna :P Det är så det får vara under helgen. Inte för att det brukar limitera mig till att inte se likadan ut under veckorna. Comfort is the key-point here..

Hjärnan känns lite rörig, finns så mycket som snurrar runt där just idag. Helt osammanhängande saker och inget vill stanna kvar tillräckligt länge för att jag ska förstå det. Eller ens få ner det på papper och sen förstå det. Har åter igen sett på Into the Wild och den får mig alltid att fundera lite extra och bli extra konfunderad. Den är en sådan film man kan se om och om igen, och varje gång hitta något nytt, se nya vinklar och byta perspektiv på så mycket. Som sagt, mycket som snurrar. Jag blir verkligen helt obegriplig när jag skriver utan att ha en plan alls. Kanske bäst att sluta innan det går överstyr och jag kommer få ångra vad jag skrivit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0