Sunshine is dancing on my floor

Vaknade exakt 7:34 imorse. Inte direkt frivilligt om vi säger så, utan min kära syster valde det tillfället att skicka sms. Grrr.. Hade nog haft ca 45 minuter mer sömn i mig, om jag känner mig själv rätt. Låg och drog mig bra länge innan jag fick hoppat in i duschen. Nu har jag även hunnit med att äta frukost. Åt knaperstekt bacon för första gången sen jag var i Usa men det smakar inte samma som där. Dessutom brukade jag köra med kalkon-bacon, och det är mycket godare, och nyttigare om inte annat.

Och jag är så fantastiskt glad, äntligen har jag lyssnat igenom alla låtar i mitt iTunes! Hatar att ha låtar som inte har minst en lyssning och efter formateringen har det varit mitt mål men jag har ju så mycket, och det ökar hela tiden, så det har tagit sin tid. Men nu, aaa, klart! Mycket lättare nu när man oftast bara lägger in 10-30 låtar åt gången och inte 1000.

Nu ska jag skriva ihop en liten lista över vad jag ska skirva på tentan imorgon. Vi får visserligen inte ha med den, men det blir mycket lättare ändå, om man har lite koll på vad man ska göra. Först en andra kopp av kaffe.


Kommentarer
ina-bina

Ser ut? Hur kan du se det? ;)

2009-02-27 @ 12:16:47
URL: http://inabina.blogg.se/
Helen

Turkey bacon ar inte nyttigare, samre faktiskt. Det har mer salt is sig an vanligt bacon. sag det pa Oprah

2009-02-27 @ 12:59:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0