Sunday Night Music #3

Tyga - Don't regret it now



Den här veckan byter jag genre helt och ger er Tyga med Don't regret it now. Det är en av favoriterna från skivan No Introduction, för mig iaf. Mycket tack vare melodierna i låten och självklart är det inte en nackdel att Patrick Stump gör ett gästspel. Men det bästa är texten för mig. Och jag tolkar den som om den ska handla om hur en del människor klagar när de fått allt de ville ha, att när deras högsta drömmar går i uppfyllelse är det ändå inte som de ville.. Och att det finns de som tror sig kunna göra saker bättre eller förtjänar det mer, något som bara grundar sig i avundsjuka. Personligen så tänker jag mycket på att man ska ta chanser. Att inte bara sitta och se på när livet passerar förbi. Att det finns så mycket mer att få ut ur livet än pengar och allt vad det innebär. Men som sagt, det beror på hur an tolkar den. Jag blir iaf glad när jag lyssnar på Tyga och tycker han förtjänar mer uppmärksamhet än han fått. Lyssna gärna på Coconut Juice och First Timers också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0