it's that time again

Dags att byta utseende på bloggen igen. Är riktigt förvånad över hur länge jag hade den förra designen, brukar inte hålla i sig allt för länge. Är en del saker jag skulle vilja ha in nu, men som jag inte vet hur man gör. Till exempel hur man får en prickig linje under rubriken på inläggen. Någon som vet?  Får se hur länge den här håller, troligen inte så länge, eftersom jag planen är att ha den här som en mittimellan grej bara. Men så har jag sagt innan och sen aldrig fått tummen ur att göra en ny.

Nu blir det matlagning för min del.


Kommentarer
Anonym

Bilden pa dig pa headern ar verkligen jatte bra!! Nya modellbilder sedan nar jag kommer hem :P Hehe. . Jag har blivit battre nu an pappas kalas :P hihi. .



gillar du design forovrigt ocksa for den delen!

2009-02-16 @ 20:14:34
URL: http://jencie.blogg.se/
maria

härligt utseende på bloggen! för att lägga in en "linje" under rubriken lägger du till border-bottom: 1px dashed black; (eller vilken färg du nu vill ha eller om du vill ha annat än dashed) någonstans under rubriken "entry headers" :)

2009-02-16 @ 20:30:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0