The gifts you'll be receiving from me will be. . .

Nu är jag hemma igen efter julfirandet. Hade det mysigt hos mamma i Tisdags, hon satt och kollade på Bingo Lotto, jag satt på datan med hörlurar i och kollade på Magnus Betnér. Vi hade ju sällskap iaf ;). Igår morse blev det frukost tillsammans med henne och Lars och sen fika med Anneli och co. Vidare hem till syrran efter det och på dagen blev det julmat. Rena rama protein chocken för min kropp, haha. Köttbullar, prinskorv och congacmedwurst. Var nog längesen den hade så mycket olika sorter på en gång. På kvällen kom syrrans svärföräldrar och vi spelade spel och drack lite vin. Jag förlorade i slutändan, mycket graciöst måste jag säga, till skillnad mot hur andra brukar vara efter de förlorat ;) :P

Idag var brorsan med familj och pappa bjudna på middag hos syrran. Det var trevligt även det, med god mat. Anneli försökte sig på nostalgi till efterrätt, men den var förlorad på mig eftersom jag inte minns det, haha. Gott var det iaf. Sen körde Niklas hem mig i snöstormen, och nu sitter jag här. Ska snart gå och göra mig lite kvällsmat och sätta på en film. Har inte bestämt mig än mellan Push och Fighter. Båda två ska väl vara ganska bra, och de ska ju båda ses. Vet bara inte vad jag känner för först.

Annat bra var att ajg igår fick reda på att jag klarade tentan jag gjorde i Lördags. Visserligen är jag besviken på mig själv över resultatet på ordkunskapen, men det blev iaf godkänt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0