Maybe we got lost somewhere. Maybe it was on purpose.


Idag kom jag iväg till biblioteket, och fick både läst igenom och kopierat kapitlet ur boken vi ska läsa. Den avr förövrigt väldigt tråkig, och jag tyckte verkligen inte att det som jag ska sammanfatta hade något som helst sammanhang eller relevans. Men det finns säkert en tanke bakom det.

Satt en bra stund i biblioteket, gjorde inte enbart skolgrejer, haha. Hann även en sväng till stadsbiblioteket och lämnade tillbaka lite böcker där. Fick dock med mig två nya hem, trots att jag fortfarande har en hög kvar sen förra besöket.

På eftermiddagen blev det en sväng till Överby med Irsa, Mala och en kompis till Mala. Kikade lite i affärer, ch fikade på Espresso House. Jag köpte mig även ett par skor som jag gått och kikat på länge. Var nära på att köpa dom för ett par veckor sen men gjorde det inte och ångrade mig. Tror dck att de är en storlek för stora nu, hann inte prova dom innan de stängde, utan köpte dom bara, chansade på storleken. Ska gå coh prova dom lite mindre, men annars får de duga i vilket fall, för jag gillar dom så mycket och dom funkar att gå med i vilket fall.

Imorgon förmiddag blir det Torp med Jennie och sen troligen en tur hem till mamma. Tappade ett av hörlurskydden sist jag var där, så det ska jag hämta. Har inte varit helt skönt att ha hörluren i örat med de skarpa kanterna som skär in. Sällskapet brukar ju också vara trevligt, så det är ju lite av en win-win situation. . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0