Let's seperate the real word from what you call fantasies

Borde egentligen göra en rensning i mitt musik bibliotek, för det finns en hel del som jag inte direkt lyssnar på. Men sen har jag separationsångest över att ta bort någonting, för tänk om jag en dag verkligen vill lyssna på någon av låtarna jag har tagit bort? Och då finns den inte där, och det tar en bra stund innan jag kan lyssna på den. Jag är inte alltid så bra med det där med att vänta på sånna saker. När jag väl fått in det i mitt huvud att jag ska höra en viss låt måste det hände direkt. Som den förmiddagen då jag var tvungen att lyssna på en outtake med Patrick Stump ca 10 gånger innan jag kände mig nöjd. Jag hade föreläsning, men kunde bara inte vänta, så jag satt med hörlurarna lite diskret i öronen, och försökte att inte fnissa för högt. För den outtaken är sjukt rolig. Allt detta gjorde mig påmind om en låt so jag blev så sugen på för några veckor sen, som jag ännu inte lyssnat på, oh vad det stör mig nu. Nu måste jag gå och fixa den, We believe in Barack Obama, btw, den är också rolig. 

Slut på dagens random.  


Kommentarer
EN MASJÄVEL

HEJ HEJ!

Läget med dig sweet?

Hoppas att du får en trevlig kväll!!



Gott nytt år! // En Masjävel!

2009-12-31 @ 10:38:22
URL: http://mandyego.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0