I'll keep singing this lie, if you keep believing it

Känns som om klockan skulle vara närmare midnatt än strax efter 8 som den är. Idag var tanken att jag skulle bege mig in till stan, och biblioteket på skolan för att greja med presentationen till nästa vecka. Jag blev dock för lat, och orkade inte ta mig utanför dörren. Så istället satte jag på en film och gosade ner mig i soffan med lite kaffe. Dock fick ajg så dåligt samvete över att jag inte fick något skolarbete gjort att jag lite senare satte mig och skrev klart den ena rapporten jag har kvar. I slutändan så har jag i vilket fall fått någonting klart, och kan kryssa av en sak på att-göra-listan.

Nu ikväll har jag kollat på Wolverine. Helt okej, även om jag annars inte är mycket för den sortens filmer. Den slutade ju i vilket fall perfekt för en uppföljare, något jag har fått för mig att det faktiskt ska bli. Eller är jag helt ute och cyklar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0