i know this seems belated

De senaste dagarna har innehållit en massa bak. Igår var det bullar och bröd hemma hos syrran och idag tog jag mig en omgång här hemma också. Försökte mig på att baka brödet mamma gör varje jul. Gick väll sådär. Bättre än de gånger jag försökt tidigare men inte riktigt där än. Ska nog komma ihåg att köpa brödkryddor till nästa gång och använda jäst som inte är inne på sin sista hållbarhetsdag. Blev i vilket fall ätbart och smakade som en nära kusin till orginalet.

Imorgon blir det Göteborg med Irsa. Ikväll blir det en bok i sängen med Fall Out Boy i hörlurarna.


P.s. Bara 15 dagar kvar tills jag kan göra årets sammatfattningslista ;) D.s


Kommentarer
syrran

idag ser jag hela bloggen :)

2009-12-16 @ 09:20:47
ina-bina

Haha, näe aldrig! Det låter ju faktiskt som ett jättetrist yrke :P Förskolelärare it is! :)

2009-12-16 @ 10:53:36
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0