I just came here to make you dance tonight



Torp blev aldrig riktigt av med Jennie igår. Istället kom vi bara till Överby. Jag fick dock bytt mina skor till en mindre storlek, det var nödvändigt när jag upptäckte hur stora de andra faktiskt var. Efteråt följde jag med hela vägen till Edet, och hem till mamma. Lite fika och jag hämtade ner mina skolkataloger från vinden. Mycket skratt kan jag lova. Sen tog jag bussen hem till Irsa, och även hon skrattade åt mina bilder. Inte förvånande. Vi kollade på film och lite stand-up.

När vi vaknade imorse var det inte mycket mer än att vi gick upp och åkte till Överby, haha. Irsa behövde nått att ha på sig ikväll. Vi hann även med att käka, och jag är fortfarande sjukt mätt. Nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska se på ikväll. Är väldigt sugen på OC säsong 4, den är den bästa. Annars så har jag även en hög med böcker som jag vill läsa. Märks att mitt nyår kommer bli väldigt vilt, haha. I don't really care. Ska även lägga upp min årets-lista lite senare. Sås om jag har väntat, haha. Det är egentligen väldigt anti-climatic, och ingen bryr sig, men det är väll ytterligare en av mina extremt udda egenheter.

Gott Nytt År!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0