Avatar



Har precis kommit hem från bion. Såg Avatar tillsammans med Irsa, något som var efterlängtat. Den var riktigt bra, James Cameron har verkligen skapat en fantastiskt värld. Sen att jag satt och var förbannad på allt vad filmen vill anspela på är en helt annan sak, men det är väll egentligen meneingen med den. Helt värt att se, om ni inte redan har gjort det.

Idag har jag haft det fullt upp hela dagen känns det som. Och det klagar jag inte för, gillar när det händer saker. Kunde inte somna igår, så efter att ha legat i över 1½ timme utan att ha lyckats sona gav jag upp och la mig i soffan med Csi miami istället. Hann även med 2 avsnitt av Big Bang Theory innan jag gjorde ett nytt försök till att sova. Bättre resultat den gången. Vaknade vid halv 11 i förmiddags och jag hade knappt hunnit ur duschen innan mamma och Lars ringde för att se om jag kunde tänka mig att bjuda på kaffe. Så det blev det.

Innan vi var färdiga kom Jennie, och vi begav oss till Överby efter att mamma och Lars begett sig hemåt. Blev mathandling för min del, en dyr historia. Var mycket jag behövde fylla på den här månaden, men nu är det välfyllt hemma hos mig. Vi hann även med att kika i de andra affärerna och en fika på Espresso House. Mycket trevligt. Sen hann jag nästan bara hem coh vända innan det var bio dags. Men som sagt, jag gillar när det är fullt upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0