At least I'm waking up

Har varit trött varenda kväll, är därför det  bara har blivit så korta inlägg, om något alls. Nu är dock praktiken slut för den här gången och det kommer dröja innan jag behöver stiga upp vid 5 igen. Den delen känns skön, men annars hade jag gärna gjort en vecka eller två till för jag trivs så himla bra där ute.

Snart kommer mamma och Anneli och vi ska ta oss en tur på stan. Jag hoppas på en fika någonstans, är så sugen på riktigt gott kaffe. Kommer dock inte få det kaffet jag vill ha, men jag kan ju komma över nått som är lite bättre än den skiten jag har här hemma iaf :P


Kommentarer
ina-bina

Jag gillade Erik i början, men sedan förvandlades han plötsligt från lite småtöntig till flickidol. Det trodde jag faktiskt inte! Calle har jag gillat från dag och var egentligen den jag hoppades från första början :) (Förutom min framtida fru Mariette :P)



Hoppas tidningen sågar flickvänner ;)

2009-12-12 @ 11:59:24
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0