Alright with me



Helgen har susat förbi. Kändes som om halva lördagen redan hade gått när jag vaknade strax efter 11 igår. Trodde att klockan var fel först, var väldigt längesen jag sov så länge. Hade lite planer på att åka till Överby men kom aldrig så långt. Istället kom familjen Hellner hit och vi käkade lunch tillsammans. Sen fixade jag lite här hemma och innan jag visste ordet av kom Adelina. Jag stressade för att bli färdig, fixade håret och sminkade mig väldigt fort, och hann även med att springa till affären. Sen var dock Irsa sen i vilket fall så jag hade inte behövt skynda mig så himla mycket i slutändan.

Vi åkte hem till Bojana, och åkte inte vilse den här gången. Kikade på film och käkade. Rolig komedi, speciellt med våra kommentarer till. Sen bar det av till restaurangen och live musik. Vi hade det trevligt, trots att vi hamnade precis bredvid högtalarna och var tvunga att skrika för att höra varandra. Det märks på min hals idag, kan knappt prata. Men det kan det ju vara värt i slutändan. Helt klart en lyckad kväll.

Hemma strax innan 3, och inte heller på hemvägen åkte vi vilse. Vaknade dock tidigt, redan vid 9. Åkte hem till mamma vid 11 och satt där och tjötade ett tag. Tog en vända på vinden och hittade lite roligt från förr, haha. Sen bar det av över till Ström och kalas för Melanie som fyller 3 idag. Även det trevligt.

Dock måste jag säga att roligast i helgen har varit resultatet på tentan jag gjorde förra lördagen. Blev en väldigt glad överraskning nu när jag kom hem ikväll. 26/32 möjliga. Jag satt som en fisk och gapade över mailet. Känns jätte skönt att man inte behöver göra om den igen. Men sen hade det varit ännu roligare att få G på hemtentan jag skickade in i veckan. Men det tar nog ett par dagar till innan jag vet vad jag fick på den. Hoppas jag kan fira ordentligt efter det :)

Nu blir det till att sova. Klockan ringer 5 och då lär jag inte vara på lika gott humör ;)


Kommentarer
Sara

I'm glad u did not end up in the woods this time ;)

2009-12-07 @ 20:44:24
URL: http://sheyaa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0