21 December

Nu har det blivit dålig uppdatering pga internet krångel. Hade inget internet när jag kom hem i fredags och det höll i sig även på lördagskvällen. Jag var mindre road. Igår var det dock ren lathet att jag inte bloggade.

Fredagen var annars skola och sen var jag hemma hos Irsa, även Mala var med oss. Vi kollade på Post Grad med Alexis Bledel, som var helt okej, lite lätt förutsägbar men det är ju inte många filmer som inte är det nu för tiden. Vi fjantade oss även på datan och kollade på roliga youtube-klipp, och jag försökte övertyga dom om snyggheten av, ja typ alla jag tycker ser bra ut. Lyckades väll sådär, haha. Jon Walker och Brendon Urie gick hem iaf, och det är ju ett plus. Sen stog Irsa och försökte tjuvlyssna på sin bror i rummet intill, och eftersom hon inte hade ett glas tog hon det som var närmast, en plåt skål :P Fick aldrig reda på om det hördes bättre, men det såg roligt ut ;). Mala fick även tag i min kamera och tog lite bilder på oss.







Lördagen var det tenta igen, så förmiddagen spenderades där. Gick helt okej, även om jag blev måttligt förbannad över de ord jag inte kunde på ordkunskapen. Eller de som jag vet vad det är men den svenska översättningarna som fanns inte stämde. Fika på Espresso House efteråt blev det i vilket fall, börjar bli lite av en tradition efter tentorna att alla hänger på. väldigt trevligt. Jag ringde och bjöd in mig själv på middag hos mamma. Så jag stannade där i ett par timmar innan jag lånade Lars bil och körde hemåt.

Upp tidigt även på söndagen. Kalas för Alwan som fyller 1 på Julafton. Körde ner till Edet med Fall Out Boy på högsta och hämtade mamma. Plockade upp pappa på vägen och sen blev det födelsedagsfika med tårta. Alwa tyckte lika bra om sin moster som vanligt, hurm. Jag fick dock muta henne lite med choklad, då var jag poppis :) Tillbaka till Edet strax innan två och sen bussen hem. Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag gjorde. Troligen inte mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0