Party like a rockstar

Hade tänkt mig att uppdatera varje dag sen i torsdags men sen har det bara inte blivit av. Har blivit utgång både fredag och lördag kväll, med Linden's 'firma' fest igår eftermiddag också. Fredagen blev först ett par drinkar tillsammans med Helen och några av hennes arbetskamrater. Tanken var att jag skulle bege mig ner till Angels & Kings själv efteråt men efter 3 drinkar dumpade Helen bilen och bestämmde sig för att hon ville följa med. Sagt och gjort, vi tog bussen ner till AK. Lite mer folk än sist, och som alltid bra musik. Helen blev dock uttråkad fort, speciellt eftersom bandet som skulle spela inte gjorde det på utsatt tid. Hon skulle åka hem och jag skulle stanna kvar, tills vi upptäckte att hon lagt sina husnycklar i bilen så jag fick snällt åka hem också. Var nog bra med tanke på hur trött jag var igår mestadels av dagen :P.

Jag åkte iväg tidigt igår morse och hämtade bilen där vi parkerat den kvällen innan och sen ordnade vi inför pratyt hela dagen. Vi 5 tiden kom de första gästerna och då gick tiden fort efter det. Jag fick tillbaka min energi framåt kvällen och tänkte att jag lika gärna kan passa på att gå ut när jag har chansen. Så strax efter 10 bytte jag kläder och åkte ner till stan.
Självklart blev det AK igen, dom har bra efterfester den här helgen, för Lollapalooza festivalen. Igår kväll var det Samanta Ronson som var DJing och WuTang Clan grundarna som uppträdde, eller nått ditåt iaf, det var vad som sas till mig att det var. Sen var jag lika blåst som alltid, när jag undrade varför jag kände igen den lilla blonda bruden som gick förbi mig flera gånger med en vakt. Efter typ 3 gången insåg jag att det var Lindsey Lohan. Hon är så himla liten, trodde att hon var längre än mig, men hon är iaf 5 cm kortare. Det fanns även andra intressanta personer där ;), och det var verkligen packat med folk. Åkte hem lite efter två, för att jag var så sjukt trött.

Sov gott till starx innan 11 idag, vilket var välbehövligt. Sen har jag mer eller mindre suttit på soffan bredvid Helen hela dagen och kollat på tv. Vi såg en urlöjlig komedi och en reality tv som var extremt beroendeframkallande, trots att den är usel. Kvällen ser inte mycket annorlunda ut, True Blood och Entourage bland annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0