Under the green umbrella trees, in the middle of summer

Helgen har börjat bra, och den lär inte bli sämre imorgon. Kan inte förstå att det mesta av sommaren redan har gått förbi och dagen som kändes så långt borta när jag kom hit är här. Exalteringen över att se FOB live igen är stor, och att se Panic för första gången gör inte saken sämre :)

Jag började helgen redan igår visserligen. Först fika med Ida och sen promenerade vi till Angels & Kings. Där skulle jag träffa två tjejer frn Sverige som jag pratat med på nätet, om alla band och sånt, som kommit hit över helgen för konserten. Vi hade jätte trevligt och det var verkligen kul att prata med fler som är lika insatta i musiken och allt, och fattar vad det är man vill få fram och sånt. Sen sprang jag som vanligt på Ryan :), som såg extra snygg ut igår..hihi.. Jag kom i alla fall hem strax innan två men somnade nog inte förrän vid halv 3 tiden.

Vaknade redan vid 9 imorse, och kände mig totalt död. Ont i halsen, något jag började känna av redan igår och tät i näsan. Ingen lust alls att bli sjuk, finns inte med på planen för den här helgen. Gjorde mig långsamt iordning och tog mig ner downtown till hotellet där tjejerna bor. Det var ytterligare ett par stycken som man pratat med på nätet som tagit sig hit idag, dock inte från Sverige, utan spridda delar av Usa och vi gick till Navy Pier allihopa. Satt där i solen med en drink och snackade massa roligt. Jag var dock tvungen att bege mig hemåt runt 5 tiden för barnvaktande, det jag gör nu, men kan fortfarande bege mig downtown när Helen och Linden kommit hem och möta upp med dom igen, men jag är nog för trött för det. Känner att jag hellre tar en ordentlig natts sömn och har all energi för imorgon istället :)

Så nu ska jag lägga mig och läsa lite, sen sova, förhoppningsvis länge! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0