Fold your hands child, and walk straight now

Den har helgen var lugn, speciellt om man ska jamfora med de tva senaste. Pa fredagen tog jag det lugnt pa formiddagen sen skulle jag ner till stan och traffa Ida for lite shopping. Marcus fragade om han fick folja med sa han hangde pa. Han angrade nog sig ganska snabbt nar han upptackte hur mycket man faktiskt gar nar man shoppar och affarerna enbart innehaller klader. Men han protesterade minimalt och gillade var Jamba Juice snack. Shoppingen var lyckad med bade en ny troja, nya jeans, tval och body lotion. Sen tog vi taget och motte resten av familjen for mexikansk middag. Jag som annars inte ar sa fortjust i mexikanskt var proppmatt och det var verkligen supergott. Alltid bra att veta en bra restaurang :)

Lordagen var lite samma. Tog det lugnt mest hela dagen och sen blev det en tur till Target och dollar affaren. Forsoker fixa ihop altl jag vill ha med mig hem innan det ar dags att aka. Har lyckats riktigt bra och ar mer eller mindre klar nu. Igar blev en av de sista sakerna inkopta nar jag var nere i stan igen med Ida. Vi had elunch pa Cheesecake Factory och sen gick vi Water Tower och shoppade.

Idag ar det hockey traning pa eftermiddagen och innan dess ska vi forsoka hitta nya badbyxor till Marcus, hamta mina kort, ga till biblioteket och laga middag. Sen vill aven barnen ga och bada sa det ar fullt upp. Imorgon blir det nog konstmuseet nere i stan och sen ska jag traffa Ida pa kvallen. Onsdag kvall ar det dags for konsert igen och torsdag ska jag sitta barnvakt. Sen har jag bara tva kvallar kvar har innan sommaren verkligen ar over. Sorgligt varre.

Nej, nu far jag ga och fixa lite snack till dom dar tva vildarna innan vi beger oss till poolen.


Kommentarer
isskiss

Du verkar ha haft en kanonsommar =)

Ska bli sååå mysigt att få hem dig. Får fan ses mera nu!!! :P



Längtar tebax till Chicago. Våra mysiga kel-stunder vid läggdags ;)



Puss puss puuuuuus sötböjb!

2009-08-24 @ 22:06:59
em

LÄNGTAAAAAAAAAA :):)

Va underbart att du snart är hemma igen;) Nu får vi se till o ses oftare i höst tycker jag!

Men kommer du 4e eller 5e?=) Upptäckte att jag jobbar till 19 den 4e, o 8-14 den 5e, men du får jättegärna komma hit den 4e ändå=) Eller tidigare den 5e om du vill=) E bjuden på homecoming party för folks som varit i landet down under typ 7 mån den 4e, men du kanske kan följa med om jag orkar pallra mig dit efter jobbet.. Jobbar 6 dagar den veckan..

Missing you lots <3<3<3

2009-08-26 @ 13:57:57
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
em

e du hemma än?;D

2009-08-27 @ 20:45:04
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0