You're all I need to fall into



Igår kände jag verkligen att det är vår. Jag hoppas verkligen att den är här för att stanna nu. Sista dagen på praktiken gick blandat. Inga problem med lektionerna eller eleverna utan mer min handledare från högskolan. Det mötet var väll mindre kul. Jag behöver mer tid för att formulera ihop mina tankar än vad ahn ger mig, jag kan inte kommer på saker som faktiskt stämmer bara sädär. Sen hade han inbillat sig massa saker om mig innan som verkligen inte stämmer. Vi fick i vilket fall rett ut det, så att han förstog mig lite mer efteråt. förhoppningsvis. Min handledare på prkatiken sa i alla fall jätte fina saker om mig och det gjorde mig väldigt glad.

Slutade redan vid 1 så jag åkte direkt hem till mamma. Var längesen man kunde åka dit bara så där, har inte haft tid nu under praktiken. Först fick jag middag, något man inte tackar nej till och sen drack vi kaffe ute på balkongen. Jag hivade upp byxor och drog upp ärmarna till försök nr 1 till att få bort likfärgen från mig :P. Det lär ju ta ett tag, haha. Det var varmt och gott och jag blev lite lätt hyper av kaffet eftersom jag inte druckit på ett par dagar.

Sen bjöd vi in Anneli och Alwa så dem kom en stund. Alwa var på mixat humör, en stund extremt glad och skrattade som bara den och sen extremt ledsen. Men gosig som alltid. :)

Nu ska jag sminka mig sen bär det av mot Torp för lite shopping med Irsa. Är lika fint väder idag, och temperaturen har redan stigit med 10 grader sen jag gick upp. Hoppas på en grad eller två till, blir ännu goare ute då :P Men jag jag klagar inte, bättre än snö och regn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0