When you feel that rush, that's where it is



Känns som om den här dagen kan bli lite lätt seg. Trots att jag inte slog upp mina blå förrän 9.20 idag känns det redan som om en dag har gått förbi och det är bara strax efter 12. Anledningen till att jag vaknade så sent är verkligen inte för att jag gick och la mig sent, för jag släckte 22.13 och somnade strax efter, utan för att jag låg vaken i lite mer än 2 timmar mitt i natten. Är så sjukt tråkigt när det händer. Är glad att jag i vilket fall kunde somna om till slut och inte behövde gå upp vid 5 som klockan visade sista gången jag kollade på den. Hade en ovanligt udda dröm, till och med för att vara mig efter jag somnat iaf, men den var kul.

Har sedan frukost gimpat lite och kollat upp precis vart Starbucks ligger på Frankfurts flygplats. Bäst att förbereda sig :P. Har tur att den ligger på den terminalen jag ska var på. Det riktigt vattnas i munnen på mig redan. Det är patetiskt.

Ska ta tag i en av mina böcker för kursen nu, lika bra att komma igång. Tyvärr har jag sett trailern till filmen som är baserad på boken, och den verkar sjukt dålig. Så jag ser inte direkt fram emot att läsa den. Hoppas innerligt att den inte ska vara usel.


Kommentarer
em

Ooooh Starbucks... Måste boka mina biljetter snart o kika på när jag också kan få starbucks nästa gång;) Va en amerikan på restaurangen här om dan, o han frågade vad jag saknade mest med usa.. Hehe, Starbucks och människorna, att gå in i en butik o få höra Hi, how are you..:):)

2009-04-08 @ 13:49:02
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
J

Svar: Nej om vi fortfarande är dåliga så blir det inget ses. Det orkar inte vi heller och vi vill också bli friska. Hehe. . Vi får se vart vi landar imorgon!

2009-04-08 @ 21:38:14
URL: http://jencie.blogg.se/
Pernilla

He he låter lite väl det där med Starbucks jaa, men, vad vet jag? Har ju aldrig testat själv så jag ska ju inte säga nått egentligen! Jag vet ju hur mycket man kan länga efter vissa grejer härifrån när man e hemma!

Frankfurts terminal e stoooor :D He he brukar hamna där eller i Amsteten (amsterdam) när jag flyger mellan Swe o Frankrike.

2009-04-09 @ 20:53:09
URL: http://vanillab.blogg.se/
em

Haha, de löste sig faktiskt, det var bara att allt hade hamnat i något vänteläge någonstans för att det kunde innehålla virus..;) Så nu har jag det iaf:) O ska fixa Spotify:)

Haha joo 89an;) Men don't u worry, won't go there, har bara saknat vänskapen vi hade. Har ju strulat med mitt ex sen typ februari innan han messade att han behövde tid för sig själv igår o gjorde mig allmänt ledsen.. Killar e fan inget för mig.. egentligen;) Hur går de med dina boyz?=)

2009-04-09 @ 21:42:32
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
em

haha but I'm not happy, fattar inte men I always seem to end up hurt in some way or an other..

Ne nu ska jag leva i celibat typ ett år, lust att gö de samma?;D

miss you honey!! <3

2009-04-10 @ 00:51:08
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0