We're feeling so good, it's nine in the afternoon

Dagen i skolan var trots allt inte så överdrivet lång och tråkig som jag hade förväntat mig att den skulle vara. Trots extremt oförberedd, och då inte bara jag i  min grupp, lyckades vi förvånansvärt bra med uppgiften vi fick som vi även tyckte var ganska svår. Sen under eftermiddagen lyckades jag chansa mig igenom massa frågor om brittisk politik och deras regeringsystem, kände mig ganska nöjd över detta. Min lärare var nog lite förvånad också, jag brukar inte direkt svara rätt, ofta inte ens svara. Jag hade mest tur, haha. Nu har ajg iaf boken, så jag kan läsa tills på torsdag.

Kvällen blir annars inte speciellt intressant. Ska snart käka lite och sen försöka mig på ett par avsnitt av Big Bang Theory och läsa lite innan det är dags att sova. Imorgon ska det bli fint väder, ska vara ute en del av dagen i vilket fall, försöka hålla min hudton snäppet över likblek :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0