i'll take every second they give before we expire



Så, då tänkte jag ta det lite mindre seriöst och skriva om resten av dagen. Begav mig som sagt in till stan för att möte Jennie för lunch. Blev god sallad på Ät & Bar's uteservering. Trots att solen inte ville bryta igenom molnen så var det behagligt och min luvtröja åkte snabbt av. Efteråt gick till Oden i brist på annat mer eller mindre. Vi provade kläder av blandad sort inne på Gina, haha, och jag köpte ny nässpray på apoteket. Extremt lyckad shopping, haha.

Jag blev som alltid sugen på kaffe så vi satte oss på Espresso House. Jag med en islatte och Jennie med en mocha. Blev inte många kort tagna, vi tog nog ett var på varandra under kaffet, sen tog Jennie på maten, haha. Eftersom jag trots allt blev ganska nöjd med kortet som Jennie tog på mig, så lägger jag ut det. Har trixat lite i Gimp bara, hehe, men bara väldigt, väldigt lite. Brukar krävas mer när jag har tagit med min kamera. Kan inte förstå varför, inte alls :P

När jag kom hem blev det till att direkt bege sig till tvättstugan. Har även varit duktig med att vika tvätten direkt den här gången. Tillsammans med vad som var kvar sen jag tvättade sist ;). Imorgon är tanken plugg med Irsa på skolan. Måste se till att bli klar med den där dumma rapporten, har tillräckligt med annat att göra ändå.



Kommentarer
em

aaw va fin du ee:):)

2009-04-29 @ 12:12:10
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
PRESENTKORT?

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660















2009-04-29 @ 17:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0